Saturday, October 30, 2010

hari ni....saat ni....bangun pagi ni......waktu ini....
hanye lah kekosongan yang aku rasai.....
suatu kehampaan....kesedihan.....kekacauan....
hati aku sedih...jiwe ak x tenteram.....
sudah lama aku pendam semua ini...
Ya Allah...aku dah x kuat....aku dah x tahan....
aku hendak keluar dari semua ini...
hentikan semua ini ya Allah...
maha hebat dugaan jiwa yg Kau berikan ini ya Allah..
sepertinya Allah sudah membenci aku...
dulu, xpernah aku merasakan ini...
Allah sentiase ade untuk aku...
sekarang, tidak lagi...
aku dah membuat dosa yg terlalu dahsyat...
Allah sgt murka dgn aku...
aku menangis air mata darah sekalipun perkare ini dah x dapat ditarik balik...
aku dah jauh dari rahmat Allah...

Ya Allah, ampunkan dosaku....
aku bertaubat ya Allah....
ampunkan aku ya Allah....

entahlah....susah bile kite da buat sesuatu yg sgt terok..xde sape tahu, xde sape paham....
ape yg aku rasekan....ape yg aku alami....sudah lama...aku pendam....
jiwa aku dah x tertahan lagi....
aku nak pergi jauh.....begitu dahsyat...perasaan aku

bile hidup ini jauh dari Allah...segalanya akan kacau...
doa sudah jarang dimakbulkan...
ape yg dirasekan hanyelah kesedihan....kesengsaraan....kehampaan....

aku dah physically, mentally, spiritually sakit....
aku nak pergi jauh.....

No comments:

Post a Comment

sohseh sohseh