Saturday, March 21, 2009

my story

haaaa
ni aku nk story ni
baik dri ladang aku habaq hang!!!
bukan had yg ciplak
ori punya dri akuh!

1 hari 2...
hari ape ek
aku pon x igt
ptg tym 2
eh ntah a
aku x igt
(haha ingatan cm org tua mnum tapai je)

aku n miza
ade a mmber ak dri afrika slatan sane
ktrg gi bengkel
almaklum leee moto mahal
mmg xbyk masalah bliau kan~

tym 2 sbab moto aku mkin lingkop stelah dirogol oleh Yamaha kat Cinunuk
eeeeee mmg ci*nonok* a wa ckp lu
rs cm nk simbah petrol je kat tmpt 2
smlamnye aku gi jlan2 nek moto ngn mas
*sorg lg mmbr aku dri benua benui
cdangnye nk cri salon
biase a
ktrg kan top model yg harus mesti sunat muakad update kan fesyen rmbut kami
biar stylo milo gittew!

cari pny cri
smpai sesat merentas alam masa a
tp xjmp2 gak...mungkin ktrg ptut ikot pintu doremon,tp ktrg gi ikot pntu usop sontorian
mmg xkn jmpe a
dah 2, troskan a pnggalian *bak kate ojie
gali pny gali
TERsampaila kat 1 bengkel Yamaha yg pny gah lg riak a blio tbina kat situ
aku pon msuk a tnp rs bsalah skit pon
mulenye nk tny2 je
sj...aku kan mesra alam maya mahupon nyata

skali kebaghalan aku tlah mnyebabkan aku mjadi seekor baghal...
kne kencing abes a ngn pkcik2 Yamaha tsbot
blio sruh tuka 2 ni..
aku dgn muke kudus lg sucinye pon
menganggok kan kpale mcm kne nasik kangkang

mmg lame gak a dy 'projek'kan moto suci aku
smpai aku n mas bole msuk alam lain lg
alam mimpi j le pon...

then da siap...bayarlah sekian harge yg aku dahului dgn matewang hutang...
bkn kat ah long tp kat ah mas saje~

balik laaa
da a tghri terik tym 2
pose lak
mmg keimanan aku tcabar tol
dgn....korg tahu j la keadaan lpas dirogol ni ape jd...
mmg saket a
aku cube gak tok mnahan mulut ni dri mcarut2
Allah j a tahu tym 2 cmne

tnp mmikirkan ms dpan
aku tros press mnuju jlan pulg...
wlaupon nak 3 kali gak a bliau mati..
huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa



*to be continued..

No comments:

Post a Comment

sohseh sohseh