Friday, January 7, 2011

dah kol 11.11 WIB (waktu indonesia barat)
dan aku....masih mngadap tv n laptop...
xtw nk buat ape,
nak tdo...tp td ptang da tdo...
hmmmmm....

tadi pagi kitorang ade lab OD (operative dentistry)
dari kol 8-2, nonstop
lapooooooooo gilosssssssssss
buat la smpai berpoluh2 ketiak...

nak cter psal lab OD ni, mmg pnjang....terlalu panjang...
sebab lecturer dia sangat pelik perangainye
suke betol menempik dan mengaibkan org..
suke marah2 jerit2 biar 1 dunia dgr
xtau la...
perlu ke mcm tu..

xde mood a nk cter pasal OD
sebab mmg aku jarang ade mood pon dgn OD
kelas yg sgt pilih kasih...
OBVIOUS!!
soooo pathetic...

lab lain xde masalah pon, xde pon pilih2 kasih...
kenal siape org tu, n cara treat org tu akan berbeza2...
kurang hajar gile!!!

xpe,,,tuhan itu maha adil...
semua perbuatan manusia, baik kecik ata besar, ade balasannye...
aku fikir tu je...tuhan tu adil, tuhan tu maha mengetahui...

sbenarnye byk la yg aku rase dduk Indonesia ni...
sgt sedih..sgt sial...
rindu nye zaman dulu2...
zaman yg sgt best kt skolah dulu,kt matriks...
skrg lain... i miss my old friends

entahlah...xtau nk ckp ape...
tp hari ni aku sedih...
dari pagi lagi...smpai skrg..
ntah ape yg x kena..

aku penat dgn diri aku....

No comments:

Post a Comment

sohseh sohseh