Tuesday, January 4, 2011

macam2...

tadi aku bukak email,,,email aku ade 37433 dlm inbox...
penoh...jarang aku nk menengoknye....ape lagi nk mengupdate n mendelete
shit! email ak cm sampah....huuuu

saje la tgk sume2...bukak spam...ade iklan2 boring...
cek2 lagi....encik airasia kate ade diskon 20%
aisshhhh kalau laaa kau bule tempah as sun as posibel, da tempah da...
masalahnye jadual belajo kt sini x bp nk santet...tu yg tarikh sebena dpt balik msih misteri..

pastu bukak satu email ni...
dia dari encik misteri ni...huuuuuuuu
dy ckp cenggini
Hai,
Saya menjumpai blog kEsEnGaLaN sEhElAi InSaN~ anda di Blogger dan saya mungkin mempunyai cadangan yang menarik untuk anda.
Saya bekerja dengan yayasan CityMedia (citymediafoundation.org) dan pada masa ini kami menawarkan penulis blog yang berkaitan dari seluruh dunia peluang untuk menjadi pentadbir tapak video bandar mereka, inilah sebabnya saya menghubungi anda.
Kami telah mewujudkan rangkaian [City].vi, menjadikan video bandar-bandar di dunia boleh diakses mengikut model alamat ini: “ama bandar” diikuti dengan “.vi”
Contohnya: paris.vi, madrid.vi, chicago.vi, losangeles.vi, dsb.
Model alamat ini boleh digunakan untuk 68,000 bandar paling penting di dunia. Fikirkan tentang sebuah bandar dan cuba...
Objektif rangkaian [City].vi adalah untuk menjadi sumber terkemuka kandungan video tempatan. Strategi kami: bekerja bersama-sama penulis blog tempatan yang berkaitan.
Kami amat berbesar hati sekiranya anda menjadi pentadbir kualalumpur.vi dan menawarkan pelayar internet pilihan video yang luas tentang Kuala Lumpur.
Dengan menguruskan tapak video bandar anda, anda memperoleh semua hasil yang dijana daripada tapak itu: iklan, pendaftaran golongan profesional, pautan...
Secara asasnya, menjalankan kualalumpur.vi bermaksud menjadikan tapak itu dikenali oleh orang tempatan, kerana mereka menyiarkan dan menonton video.
Jemputlah ke tapak, anda akan dapati butiran lanjut tentang cadangan ini dan kelebihan bekerja dengan kami serta mengambil alih tapak video bandar anda.
Video: http://www.youtube.com/watch?v=Kl500NppDCY
Facebook: http://www.facebook.com/city.vi
Twitter: http://www.twitter.com/city_vi
Terima kasih atas perhatian anda.
Vicki Karlin
City.vi Manager
City.vi, a tool by CityMedia Fdt
citymediafoundation.org

WOHA!

hahahaha apekaaaa????
terkejut nye akuuuuu


rase nk join jugak....tp melihatkan kualiti2 video yg org lain amek, cm x layak je aku..
aku amek kai henpon bengong je....gmbr gerak2 lak tu...
nk cter sal kl lak....huhu
marah org kl ngn video2 ak yg cm shit...huhu

rase diri ini hina dina...

No comments:

Post a Comment

sohseh sohseh