Friday, December 17, 2010

besday aku taun lpas


ni gambar time sambut besday aku taun lpas....ktrg gabung 4 org trus yg lahir bln november...
buat kt umah sewa aku....weeehuuuuu mmg partaayyyyy habes!!!
seronok gilerr....
yg sronok tu persiapannye...
the best moments in my life...
yelahh...ble kengkawan ak bhempas pulas nk mjayakan program ni...hehe
dgn duit habes nye...lantak le
yg pnting, value of friendship tu.....



rumah sewa aku ni sempit jeee...nk ajak ramai org...btape laaa x memikirkan mase depan ye
hekhek
beli 15 ekor ayam!!! nak buat bbq, nasik ayam, ayam kurma, ayam kari,sop ayam...
byk gile makanan!!
kek pon smpai 2 bijik!
ade kek batik lagi, roti jala, puding2 gitu....ape lg eh? lupee...huhu
tapi air tetap, sejenis je...sirap! haha



kitorang main mercun, yg kosnye rp200000!! bunge api yg mcm new year tu...
kalo tembak, tgn sume melantun ke belakang,,,acehhhh mcm tembak peluru berpandu je..
yg lawaknye, tgh best2 tembak bunge api, kene sound ngn jiran2
hahahaha malu jewwww
ade lg 2batang bunga api pling mahal dlm bilik aku nih...ntah sape nk men
ktorang buat tema warne hitam malam tu...hehehe tu sume pkai cm ape jee...
seronot weeyyyyy!!!
just makan2, chatting2, last tu c niro gi menari india....piwwiiittttttttttttt~~~

btw, all decorations, foods n everything laaa.....provided by ourselves!!!! penghargaan kpd sume kengkawan yang sudi membantu....siriyeslyyyy,,, sgt touching!!!
kalau aku kenang2kan....adoiiii syahdunye....
ye laaa...ak yg gedik nk tu nak ni....diorang yang tolong menjayakannye...huuuuu shedeyy~
thanx u ollssss~~~ love u ollsss muchie2....
ade dlam 3 meja pnuh laa makanan, dan bykkkkk gileeeeeeeee makann x habes....haisshhhh
aku la bungokzzz x reti bajek makanan...aisshhhhh
tp rilex je, mknn tu a bekalan smpai besok2....smpai dia kua cendawan kulat sume bru da x mkn dah...huuuuuuuuu yekyeeekkkkkk~
happy sgt teringat zaman2 indah cenggini...huuuuuuuuuuu

No comments:

Post a Comment

sohseh sohseh