Sunday, December 19, 2010

entahlah....cmne eh nak ckap...
susah...payah...
sakit....sedih....nyampah...mluat...
aku kalo kt blog ni tulis yg payah2 je..
sebab aku kena luahkan ape yg memberat kt jiwa ni...
kalo x, ak meletop...kebabommmmm cm hiroshima

aku dah byk btolak ansur...
dan tolak ansur ni memakan diri aku sendiri...
Ya Allah...kuatkan semangat aku...
bantulah aku untuk bertahan...

plis lah...pikirkan org lain jugak dlam setiap tindakan,
jgn hanye memikirkan kepentingan diri...
cubalah, letak diri kite kat position org lain...
dan rasekan ape yg org tu akan rase dgn tindakan kite...
plis!!! im begging you!
T_T

kuatkanlah semangat aku ya Allah...

bukanla aku bagus sgt..ye a, ckp cm bgus je
tp aku sendiri mcm shit!
ye aku tau aku shit..
tapi sekurang2nye, aku sekarang ni try utk berubah...
aku tau dlu aku trok, tp yg trok2 aku dlu byk buat aku sedar...
insap, n byk bfikir...
alhamdulillah.....experience is da best teacher!
thanx Allah

sekarang...aku cuma mencari kebahagiaan...

No comments:

Post a Comment

sohseh sohseh