Wednesday, April 8, 2009

hohoho



hari ni...start cuti dah
rabu,khamis,jumaat,sabtu.ahad,isnin
hoohoho
orait a 2...dri xde lgsg
cuti after midsem test...aku ni pon bru sem2

rabu abes exam...last,civic
dlm kol 1 abes dah..
then ktrg gi mkan...
balik 2,tdo
wakakaka
bunc kan prot
bia mcm prot pais
wahahaha

bgun maghrib...dasat x?
alaaaa
aku tdo 2 pon 4lbih
xde a dasat mn pon
*acece...nk defend dri...weeeeee~

then,mlm 2,aku dah xleh tdo
nk dkat 3 pagi tdo
ekceli,dak2 ni nk blik mlaysia
cadangnye 3.30 pg
2 a psal kol 3 lbih 2
bale 2 gegar2
aiyoooo~
dorg blah,subohkn diri

tdo lg....

weeeeeee~

then 7 lbih fit dtg blik,gegar
mnurut bliau"kate nk tgk azrol main...."
haha
aku hny mnyambot dgn
"laaaahhhh...lawany ko.tgk azrol main j"
mn x ny,bbir blio glitter2
wakakakakakaka
*peace fit..jgn marah2....nnt acap lari


dan aku bgun,sangkot lak...
mas xnk bgun
sbb dy tdo kol 6
hah
elok lah 2
c gmok dah pggil soh gi
camno nih?????

LU PK LA SNDIRI!!!!!!!!!!!!!!!!!
assemekom~

No comments:

Post a Comment

sohseh sohseh