Thursday, April 30, 2009

sdey...

skang ak sdey...aku sayu lg pilu...
hati aku xtenteram...ak x amaaannn...ak sdey sgt2 ni..
tulooonnn tulon tuloooonnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
*smbil mmintal2 hujung tikar mengkuang yg da bau bdan..

ak rs sdey lg touching ni pon lpas ak bc blik sume post2 kat blog ak ni...
aku bc sume 1 persatu
patah demi patah
ayat demi ayat....perenggan demi perenggan...
dan demi ssungguhnye...ak brase ngantok~
ahahaha

sdey weee bl bc blog aku ni...korg x sdey ke??
aku sdih!
ak rs terhine sgt...rs cm malu je...cm nk mnom racun pon ade
sbab ape???sbab ape ye anak2????sbab ape????!!!!
(smbil jegilkn bijik mata kann je)

sbbnyeeeeeeeeee.....sbabbbbb

sbab...jeng jeng jeng
*selingan bunyi drum arwah loloq

sbb ak tgk,lwak ak da xbermutu dah!!byk kutu ade...
dah kurg ajinomotonye...dah kurg prasa alagappas dan babas nye...
dah tlbih kiub ayam knorr je...

1 comment:

sohseh sohseh